Sa kan det ga nar inte haspen ar pa!

Tjenna bloggen!

Nu var det ett tag sen vi uppdatera bloggen sa jag (Mattias "larsa" larsson) tar mig nu tid att informera vara lasare om vad som hant de senaste dagarna. Vadret i Sydney blir bara battre och battre! Om man inte raknar med vadret idag da, for nu regnar det och askar ;) (att det snoar i Sverige gor bara vadret har mycket battre... markligt :).
Vi har besokt den okanda stranden "bondi beach" och det levde verkligen upp till vara forvantningar! Stora vagor och bra vader! Jag och eriksson har aven gjort vara forsta 2 dagar pa jobbet och man kanner sig jakligt manlig nar man star ute i solen och arbetar, fast har fatt varldens bonnebranna! :( 

Nu ska jag beratta en rolig och samtidigt trakig nyhet. Nar vi planerat att ga pa bio pa onsdag. Det borja med att vi kopt biljetter till paranormal activity 2 och vi fick biljetterna mycket billigare an vanligt och vi skulle fa se filmen dagen innan premiar! :D Nu till den trakiga delen. vi ar inne i biografen (kl 21:00). Andy och Kristian koper lite godis medans jag och Eriksson letar efter salongen. Nar vi hittat salongen sa marker vi att ingen ar dar! Vi far panik och fragar en som arbetar dar vad som hander. Han laser varan biljett och dar star det klart och tydligt "Paranormal activity 07:00 - 09:00" inte kul!. sa kan det ga ;O. Sa istallet for att se en JATTE bra film sa drog vi och handlade mat istallet. 

Annars rullar allting pa bra. Alla har fatt jobb och vi letar lagenhet som darar! for det borjar bli jobbigt att sova utomhus precis bredvid en motorvag i 3 veckor....... skoja! nejda vi bor kvar pa hostelet "Harbour city" med varan rumskamrat som aven han heter Mattias ;). Mattias kommer fran skane men vi ska allt fa honom att prata svenska och att fa honom saga "Rrrrrrrrrrr".

En annan rolig nyhet var nar Kristian skulle ta ut pengarna med Andy nya bankomat kort! Kristian skrev in fel kod 3 ganger sa automaten tog kortet. Stackars Andy! :O

Men nu hinner jag inte skriva mer! ha de bra dar hemma och frys inte fast! Cheers!


Kommentarer
Postat av: tomásia/mum

Hej killar!

Tack Mattias för nyheterna :) kull å veta att allt rullar på bra. Snart få ni, for sure en legenhet. Ni är duktiga som klarar er bra där nere.



Ta hand om er :)

//Tomásia/mum

2010-10-23 @ 22:03:21
Postat av: Nathalie ffs xD

muahah bara för att jag kan >:3 eller ja.. hej :D hoppas ni har det brau ^^ det var det jag tänkte säga ^^ heidåååå~ :3



// Nathalie, Andreas syssling eller nåt ja whaaateveerr~ en efterbliven sak helt enkelt :3

2010-10-26 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0