pa plats till 100 %

Antligen har Eriksson kommit fram till Sydney!! Som vi har vantat, men hur det gick till far han beratta sjalv nagon gang :).

Kan ju beratta att vi varit ute pa krogen 2 dagar i rad (blir snart en tredje). Forsta kvallen sa dackar Andy pa krogen.....kl 1, samtidigt som jag och Kristian visar vilka som bestammer pa dansgolvet! Men kvallen efter sa presterar Andy pa topp! Bland annat vann han allas hjartan pa krogen nar han och en random dude mottes pa dansgolvet. En ring bildas runt de tva duellanterna och folk borjar klappa i takt med musiken samtidigt som kanslorna hardnar.
Andy moter pa hart motstand men det ar med stolthet som jag kan beratta att Andy star som segrare! det ar som att han ar son till michael jackson for ($*&%&$*(#($&#(@ va bra han var. Kan aven tillaga att andy dansade (eller lade sig i omloppsbana) med en av de kommande deltagarna i biggestloser. Tror andy tagit sig en drink for mycket ;) (hoppas vi).

Idag har vi varit pa en rundtur i Sydney och sett en massa lyxiga vilor och da menar jag lyxiga! :O Vi hade det ratt chill tills vi skulle ata lunch. Andy citerar "det var som om alla fiskmasar pa hela ostkusten samlats dar vi var" och kan halla med honom! kristian var tvungna att offra sin dricka da vi sprang for vara liv.

dags for en cliffhanger! en video fran varan resa kan laggas ut.....mer sager jag inte ;0. spannande!  fortsatt lasa och ha talamod.

peace and love to all of you! // Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0