Inlagg #314

Tycker inte att ni lasare ska behova sta ut med att det bara ar Kristian och Mattias som skriver pa bloggen. Sa nu tar jag saker i egna hander och forbattrar er tillvaro en aning.
Som Mattias skrev i forra inlagget fyllde Kristian ar igar och det firades med tarta och en massa sjungande. Det borjade med att Markus, Mattias, jag och ett rangel i handduk som vi raggae upp i korridoren sjong for 19-aringen. Sedan ringde nagon fran Sverige och sjong for honom, antar att det var hans mamma, pappa eller gabriel. Om dom inte bildade kor och sjong i luren da. Fram mot kvallen knackade det pa dorren och da var det dags for nagra svenska tjejer fran hostelet att sta for dagens tredje framtradande. Kristians fodelsedag var en lugn och trevlig dag, jag var installd pa rojj men installningen forsvann nar jag fick reda pa att jag skulle jobba 07:00 dagen darpa (idag). Men nu efter annu en arbetsdag ar jag redo att fira Krisitan som aldrig forr. I detta nu sitter dom i rummet och forkrokar och ater tarta nummer tva. Jag ar sa jakla sugen pa att bara satta punkt efter denna mening och bara dra upp och joina. Men dom som kanner mig vet att jag ar en lojal grabb som aldrig sviker sina...

Kommentarer
Postat av: tomásia/mum

Andy boy hur går det för dig? snart fyller du också år. Men vi hörs innan dess :).



2010-11-22 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0