städa! städa! städa! städa! städa! vi vill inte städa för vi är pa semester!

Personalen pa hostelet borjar ga en mer och mer pa nerverna. Lagg alla era saker under sangen och i skapen sager de och nar man gjort det sa far man en lapp pa dorren dar det star att vi maste stada rummet annars maste vi checka ut kl 12.00 pa torsdag! Vi far se hur det kommer att ga :).

Annars rullar saker pa bra. Igar var vi pa bio och sag "social network" som var mycket bra! Vadret ska man inte heller klaga pa da vi hade 30 grader under lordag och sondag. Sjalvklart lag vi pa stranden och gottade os :). Kristian skrev i forra inlagget att min kamera gatt sonder och att det tas valdigt lite bilder, men jag kan nu meddela att den fungerar igen! Precis innan jag skulle ga till en elektronikaffar och fa den fixad sa oppnar jag luckan dar batteriet sitter och stangde den igen sa funka det! :D (Tur att jag inte han lamna in den pa reperation for det hade blivit pinsamt).

Jag har antligen fatt mitt mastercard och jag ar mycket glad over detta. Aven om jag hadanefter kommer hetta "Larsoon" i efternamn och om man tar med alla felstavningar som de gjort med mitt namn i Australien sa skulle jag heta "Andres Mattis Larsoon" ;).

Det verkar som att det gar bra for mig och eriksson pa jobbet for fick ett sms av varan chef har om dagen. Jag citerar: Hey lovely m&m (precis som godisen) I got this text from Guill today, here it is: "Just to let you know: I want the Swedish guys in my team all the time! they work hard all the time! really good guys! " Love love you! Det ar alltid harligt att fa komplimanger! :D


ha de gott! // Mr Andres Mattis Larsoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0